Výsledky

21.12.2013 16:24

Děkuji za hojnou účast, trochu jsem se toho bál, ale nakonec to bylo pohodové. I policajti kolem v klidu projeli. V sekci fotky je pár fotek, víc jsem nestihl. V sekci diskuze můžete debatovat o závodě (např. kudy to bylo lepší kolem přehrady). No a konečně v sekci výsledky jsou výsledky. Reklamace mi posílejte mailem (někoho jsem musel vyčítat z krabičky, protože si nevyčetl, někdo si nenechal zapsat čas na startu, někdo přijel ale běžel jen s dětma atd.)

Kdo by měl zájem, zbylo mi ještě pár map (čisté 7ks, B-6ks, C-3ks, D-5ks). Na požádání přivezu na nějakou PZL nebo pošlu poštou, cena furt stejná (30,- čistá+B, 10,- C+D). Kontaktujte mě mailem (jan.mrazek(zav)email.cz).

Nejen pro pořadatele jsem sepal článek o tom, jak si "ulehčit" práci při použití SportIdentu. Budu rád za tipy, jak pořádat lépe.

Jo a našla se buzola.

soutěž o nejlépe vyplněnou průkazku a zároveň nejhezčí ražení vyhrála Katka

a co ty? máš už Jižák vylepený na záchodě?